Kpln61 37+3 suyum geldi dua istiyorum 2 ci doğumum sadece suyum geliyor sancım hiç yok inş kolay bir doğumum olur yatışım verildi bekliyorum
Cerena_87 Kpln61 35+1 benimde dün sabah suyum geldi sancı yok iki gündür seryum alyorum sizin durumunuz nasıl dokdorunuz ne diyor benimki sabah belli olacak 😔
Sevgi1985 Kpln61 Rabbim sağlıkla kucagına almayı nasip etsin canım haftan ne güzel bizlerde o haftayı görürüz inşallah Allahım bir ıkınmada çabuk kolay doğum nasip etsin duana talibim bende sana dua edeceğim
Kpln61 Cerena_87 benimde sadece suyum nişanım geldi sancım hiç yok sadece yatışım yapıldı sabahı bekliyoruz doktor gelince bakalım ne diyecek
Sevgi1985 Cerena_87 kaç kilo bebeğin canım benimde bu ara sancım çok korkuyor 35+0 olduk bugün Rabbim saglıkla kucagına almayı nasip etsin
Cerena_87 Kpln61 sag salim elimize alalım işhallah biz ikinci gecemiz hastanedeyis ciger gelişdirici iğne yapdılar bebek için 3 gün beklememiz lazımmış sizede yapdılarmı
Kpln61 Cerena_87 yok ben sadeca sancıyı bekliyorum serum falan almadım ben 37+ 4 haftalık oldum 38 haftalıkla uyumlu çıkıyorum
Sevgi1985 Cerena_87 maşallah canım kilosu çok güzel saglıkla kucagına al benim 34+5 de gittiğimde 2167 gramdı 2 gün önce