Gizemmm35 Mommyyssss uyuyorum ama bende yorgun şekilde kalkıyorum sanki eğilip kalkamıyorum bebek hareketleri canımı acıtıyor bazen
Mommyyssss Gizemmm35 benimde öyle canımı yakıyor ve ben her hareketini hissediyorum. Son zamanlarda nasıl olacak hiç bilmiyorum
Ebru3439 KuzeyinAnnesi10 bende aynı öksürük durumu var gündüz sıfır öksürük gece uyanıyorum bir anda tıkanıyorum gibi öksürüyorum yahu
Ilba_34 KuzeyinAnnesi10 bende tekim 😁 yıkaması benden ütüler babişkonun ellerinden öper anca beraber kanca beraber 😂
KuzeyinAnnesi10 Ilba_34 eşime ütüyü bırakırsam yarısı yanar bide 1 ayda anca ütüler ek iş yapıyor çocuk doğana kadar o yüzden kendim yapicam