Kanalize Annişler hamilelikte vücudunda minik benler çıkan var mı ? Yüzümde ufak bir ben çıktı birtane boynumda ve göğüs çevresinde bunlar gebelikten sonra geçmez sanırım koparsam çoğalır mı sizce🥲
mombarbie_ Kanalize koparma ama geçmez zaten doğumdan sonra da benimde göbek deligimde minik bir et ben çıktı 😅
Ocak04_26 Kanalize benim de boynumda çıktı minik minik. Birkaç yerde insülinden ya da karaciğerden kaynaklı olduğunu okudum. Hamilelik sonrası karaciğer detoksu yapmak istiyorum
Minikperi Kanalize siğil tarzı benlerden mi bahsediyorsunuz? Eğer öyleyse sakın koparmayın onlar yayılıyolar. Evet hamilelikten sonra geçmiyolar gidip hastaneye yaktırabilirsiniz doğumdan sonra.
Kanalize Kelebekkkkkkmmmm bebek kız ama ben inanmıyorum kızsa şu erkekse şu gibi şeylere hormonlardan hepsi ama kötü duruyor🥲 geçmez gibi
Yazgulu62 Kanalize benımde kız cogu yerımde et benı cıktı normal benlerde var tabıı sıvılcelerı hıc solemıyorum hıc sıvılcem olmazdı bı regl zmanı bıtane ıkıtane cıkardı olsın kızımın canı saolsun gecer
mombarbie_ Kanalize hatıra diyelim öylede kalsın hiç farkına varmamisim kalcam hep çatlak içinde gerci genetiginde olunca ne sürersen sür her türlü catliyormussun hayatımda ilk defa kilo alıyorum vücudum napsin 😅 kızımdan bana hatira diyelim sağlıklı olsunlarda🌸🩰🩷
Kanalize mombarbie_ aynen göbeğimi de kalçamı da yağlıyorum ama göbekte yok kalçamda çatlak oluşmuş artık bende öyle diyeceğim ☺️
Minikperi Demet-Eser tabi ki de yok. Bağışıklığınız düştüğü zaman onlar çıkarlar. Vücutta bulunan virüsten dolayı patlak veriyolar. Cinsiyetle bir alakası yok.
Tatar59 Kanalize ayy bende de çıktı. Uyuz olmuştuk o dönem kullandığımız kremlerle baglamistim ben de. Boynumda çıktı iki tane. Kaşınıyor bide bazen.
Tatar59 Benim bebeğim erkek bu arada. Bebeğin cinsiyetiyle bizim vücutta çıkacak benim sivilcenin ne alakası olabilir Allah aşkına. Herkesin vücut cilt yapısı farklı. Bebekle alakası yok tok anneyle alakalı
Hiilal0606 Kanalize benim özellikle gögsümde boynumda göbeğimde fazlaca et ben çıktı sakın koparma doğumdan sonra kuruyup dökülüyor dediler inşallah öyle olur
fizikcianne Kanalize ben koparmak çok tehlikeli. Benimde aşırı benim var bizde genetik. Doğumdan 2 ay sonra gidip özel bir klinikte aldırmayı düşünüyorum. Kopartmak yerine böyle yapın
Kanalize fizikcianne aldıracak kadar büyük değil minik noktalar halinde gecen sene üç tane bende aldırdım bunlar hamilelikte belirdi