Tosuncuk Şuan da kaç haftalık olduğumu bilmiyorum ama beta-hcgimi biliyorum yarın doktora gidicez ama merak ettim internette araştırdıgımda adetin ilk gününden hesaplanır yazıyo ama nasıl oluyo merak ediyorum beni aydınlatabilcek birileri var mı yeni olanlar vs
sonsuzmasalim Tosuncuk en son gördügün adetin ilk gününden itibaren hesaplaniyor. O gün cünkü yumurta icinde büyümeye basliyor o yüzden o günden itibaren hesapliyorlar.