berrakmutlu
Başımdan geçenden anlatayım bende.
30+2 de kontrolüm vardı vajinal ve karından bakıyor benim doktorum.Ve kısalmamın olduğunu söyledi erken doğumu teyikleyebilir dedi ve beni hastaneye yönlendirdi.(20 mm idi)
Bu arada da vajinamda uzun yürüyüşlerde ağrı hissediyordum vs.
Hastane yatışımı yaptı.Serum ve magnezyum verdi nst de hafif sancım çıkıyordu.6 gün hastanede kaldım,bu süreçte 2 doz ciğer geliştiricide vurundum.Serum progestan magnezyum derken 6.günün sonunda çıkışım yapıldı(31+2)ve hastaneden çıkarken kısalma durmuş ve uzamaya başlamıştı.(22mm) olmuş.
Sabah akşam progestan fitil kullanıyorum evde ve magnezyumda eklendi sabahları suda akşamda hap olarak.
Ve 1 hafta sonrasına tekrar çağırıldım.(32+2)
Ve şükür az da olsa yine uzamıştı (24mm)
Yine progestan ve magnezyuma devam etmem söylendi.
Şuan 34+4 üm salı günü kontrolüm var bakalım.
Güncel olarak hafif ağrılarım oluyor.
Bu arada rahim ağzı kısalması tedavisi ileri haftalar için şunlar;
Uzun yürüyüşler kesinlikle yasak
İlişki yasak
Günün çoğunluğu uzanır pozisyonda olmak
Ağır iş yapmamak
30 dk ayaktaysan 30 dk dinlenmek
Bu arada progestan ve magnezyum mutlaka alınmalı.