Kevserbtr Merhaba benım adetımın gecıktıgının 7.gunu peceteye ıgne ucu kadar 5_6 nokta kahverengı leke gelmıştı bu yerleşme kanması olabılır mı 4.gunu test negatıftı uc gun sonra oldu bu leke
Vera Kevserbtr canım benim de öyle oldu. Peçete ile sildiğim de böyle akıntı şeklinde kahverengi leke geldi herhalde dedim adet olacağım. 2 gün sürdü ve hala adet olmadım şüphelenip test yapmıştım çıkmıştı 🤗
Kadosburak Kevserbtr bazen pozitif sonucu sadece kanda görebiliyoruz , bayağı da geçmiş günün, bence kanda baktırın , çünkü var mı yok mu diye düşünmek çok yıpratıyor insanı
Kevserbtr Vera benımkı tam böyle buyuk bır leke akıntı degılde küçük nokta halındeydı böyle iğne ucu büyüklüğünde
Kadosburak Benim de adet gecikiminden sonra olmuştu kahverengi lekeler, o lekeden 1 gün sonra test yapmıştım pozitif çıkmıştı 🥰🥰 bence testi bir daha tekrar edin , inşallah sizde görürsünüz çift çizgiyi 🤗🤗
Kevserbtr Kadosburak benım böyle cok büyük leke değildi aslında sadece iğne ucu kadar 5_6 tane nokta halınde geldi ondan sonra test yaptm negatftı suan gecıkmemın 9.günü
Kadosburak Kevserbtr canım benimde öyleydi, aynen dediğin gibi az ve açık kahverengiydi, gecikmemin 5. Günü olmuştu
Tugbax68 Benim kide geçtiktwn sonra oldu sadece pecetye gelecek sekilde açik pembemsi iki kez oldu yerleşme lekesiymiş
Kevserbtr Kadosburak aslında gecıkmenın 4.gunu negatftı dıye cokta kan verme tarfatrı olamıyorum korkudan
Tugbax68 Kevserbtr ingne ucundan büyüktü tabi akintiyla pembemsi sadee peveteye gelcek şekildeydi zaten farkli durumlarda çok artar