bimeneksekokusu Merhaba . 33. Haftadayım önümüzde ki hafta nst olacak 300₺ fiyat söylediler bana çok fazla geldi. Hastane değil özel klinik için bu fiyat. Hastanelerde ya da klinikler de nasıl ücretler ?
Minikkusun_annesi bimeneksekokusu merhaba bende 39+4 gunluguz özel hastaneye gidiyorum ama her gidişim de sadece fişin ücretini ödüyorum muayene kontrol gibi 670 tl ama her gidişte nst yapıyorum ücretsiz belki hastaneden hastaneye değişen birsey
fizikcianne bimeneksekokusu özel kliniğe gidiyorum. Sadece muayene ücreti veriyoruz onun haricinde nst parası hiç almadı doktorum
bimeneksekokusu Minikkusun_annesi muhtemelen sizinki ücretsiz. Ücretli olsa bile çok az bi miktardır. Muayenemiz 1000₺ o biraz pahalı zaten bunun farkındayım ama bari nst ücretsiz olsaymış
Minikkusun_annesi bimeneksekokusu bilmiyorum ben bide özele gidiyorum her gidişim de fiş kesmekte 670 tl ödüyorum ne zaman gitsen de muhakkak 670 tl ödenecek tahliller vs de öyle ama nst için ücret talep edilmedi hiç
Seloguz Ben özel kliniğe gidiyordum doktorun. Muayene parası veriyordum sadece son haftalarda her gidişimde nst yaptı bir ücret almadı onun için.
bimeneksekokusu Seloguz bende böyle olacağını umut ediyordum böyle olmasa bile 300₺ gibi bir fiyat hayal etmemiştim çok fazla geldi. Şeker yüklemesi için de 1000₺ istemişti zaten onu devlette yaptırmıştım o yğzden