Vera Arkadaşlar hamilelikle ilgili değil belki bilginiz vardır diye sormak istedim. Annemin bademcikleri şişmiş cok Ağrı yapıyor doktor antibiyotik verdi. Bende devamlı limon bal karışımları vs veriyorum iyi geliyor. Şimdi bir yerde okudum antibiyotik ile greyfurt kullanılmaz Diyor . Ben sadece suyunu sıkıp portakal ile karıstıyorum ilaç saatine denk getirmiyorum yine de bir zararı olur mu ? Bir de bana geçmemesi için ne gibi önlemler alabilir ? Annemi de yalnız bırakıp uzak kalmak istemiyorum 😓
Mavi20 Vera doğrudur başıma geldi ilacın enzimlerini bozuyormuş 🤦♀️ Bu yüzden benim karaciğer enzimlerim bile bozuldu. limon en iyisi. Portakalı gidebiliyorsa yesin suyu şeker oluyor daha fazla. Greyfurt suyundan bi süre uzak dursun en azından doktorum bana bi etkisi yok şekere yükleniyorsun demişti
Mavi20 Vera rica ederim bitki çayı da iyi geliyor ada çayı,elma,limon,tarçın,odun zencefil,limon demlendikten sonra bal 🤗 çok geçmiş olsun 😘