Dnzygv Göbeğiniz kaçıncı hafta aşağı indi ve hissettiniz mi bir anda mı oluyor yavaş yavaş gün gün mü aşağı iniyor ☺️ 36+3 deyim hala indiğini hissetmiyorum erken mi ?