meral12- 9 haftalık gebeyim doktor kusman normal dedi ama ben günde 3-4 kere kusuyorum nerdeyse yemek yiyemez hale geldim şu içerken bile kusuyorum sebebini bilen var mı ? Doktor pek ilgili değildi haftaya başka doktora gidicem pek bı şey söylemedi
KuzeyinAnnesi10 meral12- ılac vermedi mi prilam kullanabilirisn gece yatmadan 2 tane hemen keser kusmani
Kiwitoveannesi meral12- aynı durumdayız canım oglumdada 9 ay kustum her yemek yediğimde şu içtiğimde kustum bundada aynı hep kusuyorum 13 hafta bitti
Azra8Engin meral12- bende öyleyim üstelik sabah akşam 2şer prilam kullanıyorum 10+2deyim her yediğim çıkıyor. İnsanlar şunu ye iyi gelir dediğimde bile gözümün önüne geliyor çıkarmak istiyorum bana ilaçta fayda etmiyor umarım sana yarar
Can_Cansu meral12- özele mi gidiyorsun devlete mi devlette pek ilgilenmiyorlar sağlık ocağındaki doktora danisip ilaç alabilirsin prilam bende çok işe yaramadı zofer verdi doktor çok kötü olduğum zaman onu içiyorum hiç bulantım olmuyor
meral12- KuzeyinAnnesi10 ay yok baktı kan idrar fln istedi verdim bı şey yok değerler normal bol bol su iç dedi gonderdi şaşırdım bende takip fln da söylemedi 2 hafta sonra gel 2 taramalı test yaparız dedi
Aysenurates43 meral12- bende senin gibiydim hatta 12. Haftalarda kan kusmaya başladım şuna 17+4 olduk bitti gitti hepsi de korkma normal yani hayatım
hasretsisman meral12- senin yine iyi be gülüm ben günde 8-10 kez kusuyordum aç karnına olan ilaçlarımı hafif atıştırıp öyle içiyordum prilam önerdi doktorum ekstra zofer de kullanmıştım bir ara 6 aylık hamileyim hala prilam kullanıyorum