Dün mercimek tanesi büyüklüğü kadar ya vardı ya yoktu peçeteyle silince kan gördüm. Sonrasında hiçbir şey gelmedi. Şu an ise yaklaşık 3 saattir sanki regl olacakmışım gibi sancım var ama dayanılmayacak gibi de değil belime de vuruyor ağrı bu arada kasık ağrısı vr karın sertleşmesi de var.Bir de gündüz ne yaptıysam ayaklarımı ve kalçamı ısıtamadım hep buz gibiydi normalde regl olunca da benim ayaklarım ve kalçam hep buz gibi olurdu. Ne yapmam gerekiyor