Srny77 bende de öyle dedi ben zaten sezeryan olacam kafası 1-2 hafta öndeymiş sanırım genetik doktor böyle devam ederse erken doğum olacağını söyledi 🥺 35+4 haftalığız şuan ama ilerleyen zamanlarda kafa gelişimi durup vücutla eşitleniyormuş inşallah öyle olur sağlık açısından bi sıkıntı yok çok şükür