Tipitip insAllah hayırlısıyla vaktinde kucağımıza alırız en azından durumun farkındayız ve ciğeri gelişsin diye bir ilaç yapıldı, iyi tarafından bakmak istiyorum sadece, çünkü ben sancı da hissetmiyordum hastaneye gidene kadar belki de farketmeden doğum başlayacaktı şu an en azından tetikte olmak bile bir nebze olsun rahatlatıyor.