Sedefibrahim Kızlar Allah izin verirse pazartesi günü sezeryan olacağım önerileriniz varmı spinal olucak almam gereken bişey varmı kimisi çok üşüyorsun diyor mesela örgü yelek falan alsammı
Cgdem123 Sedefibrahim ben kayısı meyve suyu aldım,Nescafe bol bol iç su da al yanına gaz çıkarman gerek ve uyuşukluğun geçince yürüyüş yap ağrın olucak ama sabırla yapman gerek
Zeeynep1 Sedefibrahim benimde bir sonraki haftaya pazartesi.ikinci sezeryanim.bem hiç usumemistim zaten ameliyathaneye girmen çıkman bir 15 20 dk sürüyor .hoşaf ilk hastanede vermişlerdi bana zatwn yemeğin yanında .nescafe de spinalden sonra baş ağrısını flaan önlemek için tüketin diyorlar .sıkça icmistim.saglikli kucağınıza alırsınız inşallah
Backtoblack Sedefibrahim filtre kahve mutlaka için ameliyattan sonra, spinalde müthiş baş ağrısı oluyor, ben de oldu umarım sizde olmaz. Bir de benim pskolojm ameliyathane ortamını pek kaldırmadı keşke sezeryan videoları izleyip hazır olsaymışım dedim içimden
Cgdem123 Fatma1- evet ama bol bol iç yarım saatte bir iç yoksa imkanı yok kendini gelemezsin aşırı baş agrisi yapıyor 1 hafta geçmemişti bende kafamı bile kaldiramiyordum
Sedefibrahim Backtoblack ay bende hiç izlemek istemiyorum o kafayla gidersem güzel geçmez diye benimde hiç bilmediğim bi ortam korkumda var açıkçası sanki o sezeyana başkası girecek gibi düşünmek istiyorum öbür türlü benimde psikolojim pek kaldırmaz teşekkür ederim bu arada
Fatma1- Cgdem123 çok fazlaymış ya. Zaten o saatten sonra da ağrıların başlıyor anestezi etkisi geçiyor
Cgdem123 Fatma1- ben 3 bir arada kahve aldirmistim sadede icebilirsn ben sade fitre kshve içemiyorum evdeyken de arada türk kahvesi iç
Cgdem123 Fatma1- anestezin etkisiyle kalkamıyorsun ki uyusuksun nasıl kalkicaksn geçince yürüyüş yaptırıyorlar
Seheryvz Sedefibrahim geçtiğimiz pazartesi spinal sezeryan oldumm ve evt ben odaya geldikten sonra aşırı derecede üşüdümm bi kaç kere arada tekrarladı üşüme titreme yelek almamıştm pişman oldum sade kahve al ben yanıma kahve makinesi aldım su ısıtıp sade kahve içtim bol bol birde kuru kayısı demiş arkadaşlar onuda yapmştm kuru kayısı al yıka doğra suda kaynat bide şeker koy içine kavanoza doldurup yanıma almştm ilk günden gazım vs cıktı