Ben lina ve alya ismini çok seviyorum sizce hangisi daha iyi başka isim önerilerinede açığım
Bb95 bizde Arya düşünüyoruz fikir olur belki size de 🫠
Bb95 Ben de eşimi ikna edebilirsem Lina koyucam🙂
İlk kızımın adı Lina yağmur biz hep Linayı kullanıyoruz 🙂
Songulduzova Allah bağışlasın😇
Arya75 aryada güzelmiş 😇
Eslemim34 aynı durum bende eşimi ikna edebilirsem neden ikna olmuyorlar anlamadım 😂🙈