Aysekayra son 10 gun benim ve ilk doğumum olacak. Zorunlu sezeryan yapacaklar benim kız tombik biraz :) bir de üstüne grip oldum :(
İlaç kullanamıyoruz malum. Yani nasıl olacak bu şekilde ? Ben zaten doğum konusunda çok tedirginim, iyi kötü bir sürü hikaye var valla kime inanacagimi şaşırmış durumdayım