Zelihaaydin21 Kızlar biraz tereddütlüyüm dün kontrolüm vardı hastaneye gittim 2 cm açılmam var ve düzensiz sancı çıktı yatış yapmamı istediler ben istemedim imza atıp çıktım acaba birşey olur mu biraz korkuyorum bu arada 38 haftalık olacaz yarın.