Filizsz benımde doktorum Burçin hanım gayet ılgılı bırısı detaylıya gıttıgımde kaplı bir kadın vardı çok ılgısızdı ve genelde azarlıyordu ınsanları ekranı bakman için bıle cevırmıyordu ölçümleri direk asıstana soyleyıp gecıstırıyordu hıc bır konuda bılgı vermedı 1 tane sıyah beyaz görüntü verdi gonderdı ımkanınız varsa ozelede gıdın derım ben ılk özele gıttım sonra devlete ıyıkıde özele gıtmısım bebısımın herseyını gördüm resmen görüntüde aldım renklı