Selam arkadaşlar. 26+4 haftalık hamileyim. 2 gündür bebek haraket ettikçe sol tarafım inanılmaz ağrıyor. Bu 3. Gebeliğim. Diğer ikisinde de oluyordu fakat son haftalarda artık bebek yerine sığmadığı için olan ağrılardı, bu kadar erken başlamamıştı. Magnezyum eksikliğim yok. Değerlerim normal. Her haraket ettiğinde sol kasık tarafımda kasılma hissediyorum. Kontrolüm haftaya, önemli birşey olabilirmi? Ona göre pazartesiye çekip hemen gidicem