Tüp bebekle hamile kaldım suan 26. Haftadayız 43 kilo hamile kaldım ve suan 57 kiloyum yani 14 kilo aldım bu zamana kadar ve doktorum ayda 1 kilo alabilirsin maksimum dedi ama ben bu ay 4 kilo almış olarak gidecegım çok acıkıyorum elimde değil ve normaldede aşırı zayıftım yani 170 boyunda 24 yaşında biri olarak 43 kiloydum kilo almak hoşuma gidiyor kendimi topladığımı düşünüyorum ama doktorumun soyledıkleri beni üzdü açıkçası :( yaşayan var mı aynı durumu