Nur80 Merhaba arkadaşlar bugün 16 haftalıgız ve cinsiyetimizi öğrendik babasınin kızı geliyor😊🤲 İsim önerisi alabilir miyim sizden hiç bi fikrim yok faklı ama kibar bi isim istiyorum bulamiyorum
NurtenB Nur80 27+3 günlüğüz bizde🐣Buğlem olucak ismi inşallah Anlamı cenneti müjdeleyen melek demek. Bir diğer anlamı da şimdi hangi dilde olduğunu pek hatırlaymıyorum ama bereket ve sevgi dolu yağmur bulutu demek miş♥️
Yelizdurmus41 Nur80 Ben ırmak koyuyorum öyle ahım şahım bir anlamı yok ama içine sinerse öneri olsun ☺️ sare , nehir , Gökçe isimleri de aklımızdaydı tabii ☺️
Nur80 Bllackrosie liva ve aysima yı çok begeniyordum livayi tesadüf üst komsum koymuş aysima da eskilerden biri koymuş oyuzden koymak istemiyorum ama kararliydim kız olursa diye 😊 şimdi kaldım öyle
Suna2820 Nur80 yıllardır bir kızım olsa da adını Mercan koysam diye bekledim ilk yavrimiz erkek olunca isim ikinci bebeğe kaldı şimdi ikizlerimizi bekliyoruz biri kız biri erkek Mercan kıza kavuşmaya çok az kaldı 😍
Hdhdhsjsj Suna2820 ya konudan bağımsız ailenizde ikiz var mıydı😊 kendiliğinden mi ikizlere gebe kaldiniz tedavisiz. Birde kaçıncı haftada öğrendiniz 🤲🏻
Suna2820 Hdhdhsjsj ailede hiç yok 2019 yılında tüp bebek tedavisine başlaman gerekiyo denildi pcos teşhisi konuldu 2 operasyon sonrası kendiliğinden hamile kaldım şok olduk 😂 ikizlerde kendiliğinden oldu ilk öğrendiğinde 6 haftalıklardı ama kalp atışı yoktu sonra 8. Haftada kalp atışı aldık 34+5 günlük olduk az kaldı kavuşma lara😍😍😍
eyldz44 Nur80 ah bu babalar ve kızları benim eşim de kız da kız diye dolaşıyor ortalıkta eğer dediği gibi bir kızımız olursa adını Çiçek Mihra koyacağız