esmerrmm Kizlar 4 hafta 5 gunlukken gitmistim ama bakmadi gozukmez dedi bir iki hafta sonra gel dedi , bir hafta sonra 6+1 günlük olucak karından gözükmezmi acaba bilen varmi , cokta gec gitmek istemiyorumda
mervemurat16 esmerrmm 5.ci haftayı geçince gözüküyor genelde sonraki haftalarda bebek gözüküyor 7 den sonrada kalp atışı oluyor
Boncukk123 esmerrmm canım ben 4+6 da gitmiştim cok küçücük bir nokta gözükmüştü ıkı hafta sonra gel demişti 6+6 biraz daha büyüktü kese
Otherozge esmerrmm karından 5+0 da gözüktü canım.doktorum kese var bebek varmı bakalım dedi alltan baksam iyi olur dedi.bakın dedim.bebeğide gördük.haftaya 6+1 olacak kalp atısını dinlemeye gidicez inşallah 🤲🏻
Kevsem esmerrmm tam olarak hangi gün yaptırdın benim de öyleydi bi kaç gün sonra tekrar tahlil verdim üç kez verdim sanırım şuan 3.321 gittim gözüktü kalp atışı içinde 10 gün sonra çagırdı
Kevsem esmerrmm bu pazartesi sağlık ocagında yine ver net olsun öyle git istersen ben gittim boşa gitmiş oldum hangi şehirdesin