On-Fr-Tu Çınar’da çok güzel 🙏🏻 İsim bilmiyorum kişiden kişiye çok değişen bir şey. Hatta biz bile 3-5 sene sonra aa şu mu olsaydı diyebiliriz.. O yüzden dümdüz, dediğiniz gibi çok harfi olmayan, anlamı güzel bir seçim yapalım olsun bitsin inşallah 🙏🏻 Yoksa o kadar çok seçenek var kii insan arasında boğuluyor valla.. Bu yüzden ben unisex olmayan, anlamı güzel, söylemesi güzel, ne bileyim bundan 30 yıl sonra bile yadırganmayan bir şey seçmek istedim🤷🏻♀️ herkesin isim konusunda düşünceleri o kadar farklı ki..