2 aylik gebeyim 3 gün önce doktora gittim durumu anlattım boğazım kötü kizarmis öksürük var dedim parol dan baksa bsy veremeyiz dedi giderdi boğazım çok kötü öksürük var enfeksiyon büyük ihtimal çok kizarmis sizde aynı durumu yaşayan varmi arada hapsiriyorum evde ıhlamur yaptim içtim tuzlu gargara yaptim daha ne yapabilirim