Dün acile gittim geceden beri rahatsızdım wcden çıkamıyordum üşüttüm diye gittim bişeyde yiyemeyince iki serum takarlar kendime gelirim dedim. Tansiyonum 11/3 tü aşırı sıvı kaybın var dedi doktor. Sonra kasığımın ve karnımın sol kısmında ağrı var dedim birde bebeğin hareketlerini iki üç gündür hissetmiyorum dedim. muayene etti dokununca canımdan can gidiyordu. Kadın doğuma gönderdi. 20 haftalığım bu arada. Ultrasonla baktı bebek gayet iyi dedi servikal uzunluk 35 mm dedi, idrar yollarımda enfeksiyon vardı çok ilerlemiş. Ultrasonla bakarken erken doğum ve düşük riski dedi. Stres çok yapıyorsun stresi azalt dedi. Antibiyotik ve düşük olmasın diye bi ilaç verdi. Çok ağrın olursa acil kadın soğuma git diyip gönderdi. Böyle bir durum yaşayan oldu mu. Bebişe birşey olmaz değil mi?🥺 hep sağlıkla zamanında gelsin diye dua ediyorum. Dün öyle duyunca bi tık üzüldüm. İlk gebeliğim heyecanlıyız kızçemiz olucak diye🩷 yardımcı olursanız çok sevinirim 🥺🫶🏼