Mothertea Tazeanne68 çok çektim çekiyorum doktorumun tavsiyesidir parol hap üstüne Türk kahvesi tek iyi gelen şey bu
eylmz Tazeanne68 o aylarda benimde çok fazla oluyordu doktorum bol su tüketip karanlıkta dinlenmemi söylemişti. Bi kaç hafta tekrar edip sonra geçti şükür
Melos066 Tazeanne68 bende aynı 4. Ayım aşırı baş ağrısı var tabi birde migren parol kullaniyorum fayda etmiyo bana
Mothertea Tazeanne68 tabi ki iyi geliyor ben kahve sevmem normal de bir sezaryenden sonra bir de bu hamileliğimde tanıştım kendisiyle Türk kahvesi üstüne parol 10 dkkaya hafifler geçer allahın İzniyle
Iremaydmrr Melos066 az önce hastaneseydim parolserum olarak verdiler banamısın demedi iki gündür işe de gidemiyorum
Melos066 Tazeanne68 işte bende aynıyım çok çok zorlarsam kendimi hap içmeden karanlık sessizde yatınca biraz geciriyo
Faide2147 Tazeanne68 benim de ilk hamileliğimde neredeyse her günüm zehir oluyordu baş ağrısından migrenim olduğu için migren ilacımıda içemiyordum Ama şuan ki gebeliğimde çok şükür baş ağrısı çekmiyorum
Tazeanne68 Faide2147 şuan benmde öyle migren yok ama sinüzit vardı bilmiyorum parol içtim Bi faydası olmadı tülbent bagladm olmadı eşim acile gidelim diyor orda da bisey yapamazlar diyorum
Faide2147 Tazeanne68 migren taşı sürüyordum mentollüydü az da olsa işe yarıyordu onu tavsiye ederim size
Melos066 Iremaydmrr hem hamilelik baş ağrısı hem migren çok kötü oluyor Allah yardımcın olsun ben çalışmadığım için şanslıyım uyuyabilirsem geciriyorum yoksa asla gecmiyo