SedaF benim de uygulama 30 gösteriyor ama sezeryan olacağı icin son 16 doktor gün verecek. Onun dışında cok duygu karmaşası yaşıyorum. Canım bazen cok ağlamak istiyor. Bazen mutluyum. Bazen çabucak geçse kavuşsam diyorum bazen kalsın istiyorum. Hormonlar cok yoğun çalışıyor sanırım😊 ikinci çocuğum olacak sizin ilkse inanın daha güzel herseyi yeni keşfedeceksiniz biz basımıza ne gelecek biliyoruz 😂