Defnes-Mom Arkadaşlar merhabalar, Dün geceden beri inanılmaz bir ağrım var. Çok şükür karnımda kasığımda vs değil ama sol kalçamın vücuda bağlandığı noktanın iç kısmında bir ağrı hissediyorum. Sanki yırtılma oluyormuş gibi canım yanıyor. Yaşayan oldu mu normal mi çok korkuyorum. Yarın randevum var bakalım soracağım
Ozlmine-61 Defnes-Mom yaklaşık 2 aydır yaşıyorum magnezyum eksikliğinden diyorlar, kullanıyorum ama yinede ağrıyor 😞
Masal-10 Defnes-Mom Siyatik ağrı deniliyor canım gebeliğin ilk haftalarından beri çekiyorum geçmiyor üstüne yatınca hafifliyor hareketsizken özellikle uyurken geliyor sanki bağlarım kopmuş gibi yanıyor böyle berbat bisi üstüne yat yada buz kompleksi iy gelmişti bana
Defnes-Mom Rabbim yardımcımız olsun gerçekten zor, sola yatmak iyi diyorlar, tamam, yatıyorum ama sabah zor doğrulup kalkıyorum yerimden :(
Defnes-Mom Masal-10 aynen öyle işte gerçekten içimde kaşlarım kopuyor gibi :( çok tşk ederim tavsiyeleriniz için