2424aa 34+2 haftalık annelereee selamm hadi gelin sohbet edelim nasıl gidiyor hamilelik heycanlımısınız🥰🥰 bebişlere kavuşmaya az kaldı❤️🤰🏻
Beyzanury1234 2424aa 34 haftalık oldum bacak arasına ara ara sancı giriyor mide yanması sırt ağrıları geçmiyor 😅 şaka gibi 34 haftayada girdik 🤲😅
annesi53 2424aa 34+3 üm bende iki hafta önden gidiyor benimde bakalım aşağı çok baskı yapıyor bekliyorum heyecanla
fizikcianne 2424aa 34+6. Bizimde bir hafta önden gidiyor. Kasılmalar oluyor. Karın ağrıları başladı. Bakalım neler olacak :)
hande777 34+4’ten selamlar 💕 çarşamba günü muayenem vardı, bebiş 2 hafta önden gidiyor. Doğum erken olur dedi doktorum. İki gündür sanki hafif kasılmalarım var. Annem bu çocuk 2 haftaya gelir diyor🥲 Heyecanla bekliyoruz, sağlıkla gelsin😇
ElayAysen hande777 bende de 34 + 4. 1 hafta önden gidiyor. Serklajliyim da actirdikdan hemen sonra dogururum bence :D Hayirlisi olsun da fark etmez. Sah salim doguralim İnşeAllah Amin Hayırlısı 💚 Kilosu ne kadar ?
Nuur07 hande777 benim de 35+4 benim de 9-10 gün önden gidiyor aynı şekilde 40 lara kadar beklemezsin dedi doktorum biraz da suyum fazlaymış Bakalım benim de ptesi randevum var ne diyecek 😌
2424aa hande777 sağlıcakla kucağına alırsın inşallah canım ❤️ benim doktorumda 33 haftada gördü sonra 36. Haftada da gel dedi çok şükür sıkıntı görmedigi icin
2424aa Beyzanury1234 sağlıcakla kucağına alırsın inşallah canım ❤️ benimde ara ara yanma bulantı oluyor bel ağrısı çok kötü geceleri yatamıyorum
2424aa annesi53 benimkinde aşağı çok baskı yapıyor sürekli gece WC kalkmaktann bel ağrısından zaten uyku yok🥴😴 benim bebişin başı 1 hafta önder doktkrda önemli değil genetikten oluyor dedi
2424aa fizikcianne sağlıcakla kucağına alırsın inşallah canım benim 🥰 bende de oluyor kasılma ve gaz sancısı çekiyorum ara ara 🤦🏻♀️
hulyaca 2424aa 34+5 ile bol çatı ağrılı 3. Evladımızı bekliyoruz oğlumuzu. Kızlarım abla oluyorlar inşallah 17 Kasımda 🙏🏻🥰 🩷🩷🩵