Yasemincee26 Kızlar üstteki iki gün önceki yaptığım test Altdaki şimdi yaptığım test , koyulaşması gerekmiyor muydu üzüldüm biraz sanki korkuyorum lütfen moral verin bana
gul-lale1 Hamilesin inşaAllah sağlıkla kucağına alırsın🥰gidip kan ver, 2 günde 1 artış varmı diye baktır. Bana üstdekindem 1 tık koyu gibi geldi 2ci
gul-lale1 Yasemincee26 anlıyorum canım. Kendini strese sokma sakın. Stres hamileliyin düşmanı gibi düşün. Beta gitdikçe yükseliyor ,heralde yeni tutundu bebişin🥰
Yasemincee26 Mhtpflz Allah Allah öyle mi canm bende aşırı koyulaşma olacak sanıyorum varya stres ettim
gul-lale1 Yasemincee26 çok açık görünüyor ki koyulaşmış 2ci boşuna kendini strese sokma canm zaten birden kıpkırmızı olmuyor, yavaş yavaş