Zozdmr01 Kızlar 35 haftalık olduk artık yürüyemiyorum karnım sanki aşağıya düşecekmiş gibi ağırlık oluyor sizin nasıl gidiyor
Zeynep_ze Zozdmr01 ya bende 34e girdim pazartesi başladı normalde her gün yürümeyr çalışıyorum ama çok zorlanıyorum karnım aşağı doğru indi biraz zaten ama kafası çok baskı yapıyor bacaklarım falan ağrıyor artık