Kediannesi1 Rmysmt ben 7. Gün negatif görmüştüm en az 10. Güne kadar bekleyin boşu boşuna kendinizi üzüp strese sokacaksınız ve stres de tutunmayı etkiler
nazelakcay Rmysmt eğer ki dondurulmuşsa yani daha doğrusu çatlatma iğnesi kullanmadıysanız bana doktorum 7.günde bakacağız demişti 7.gün kanda öğrenmiştik
Kediannesi1 Rmysmt biliyorum ama heyecanlanmanız çok daha güzel inanın pozitife yoruyor insanı moral veriyor ☺️