Kızlar bebeğiniz doğduğunda hediyelik yaptıracak mısınız, magnet, anahtarlık vs. gibi. Bazen hevesleniyorum yaptırayım diyorum, bazende millet ne yapsın benim çocuğumun doğum hediyesini. Kimisinin umrunda bile olmaz diyorum. Kararsız kaldım yani size sormak istedim.