Hamilelikte TROİD DÜŞÜKLÜĞÜ yaşayan varmı bu zamana kadar hiç bakilmamis bana Artık 30unda sezeryan doğum olacağım ve hastane t4 .87 çıktı bir sorun olurmu 9 ay beni korku içinde geçirdiler suyu fazla düşecek gelişim geri anormal diye diye bide bu çıktı artık sağ saglim doğsun diye dua ediyorum korkudan uyku uyuyamıyorum 🤦🤦