37+6 yım bende şimdi Dr geldım çatı muayenesi yaptı (tabi bu durum benim için en sıkıntılı durum bölmeli kızlık zarım olduğu için aşırı kanama oldu) bebeğimin kg az 2900 kg alımı yavaşladı haftada 2 gidicem artık eğer kg alımı durursa suni sancı ile doğum yaptıracak doktor :( aşiri stres yaptım. Stresten mi muayeneden mi bilmiyorum ama bacaklarımda ve kasıklarımda adet sancısı gibi ağrı var. var mı benim gibi olan?