Cnsbzkrt Zynepary ben yastıgıyla beraber 650 tl ye yaptırdım antalya çikolata shop ve cok güzel oldu tavsiye ederim
Babykkh Zynepary ben Trendyoldan yaptırdim çok da memnun kaldım 200 tlye yaptırdım.bas harfi üstünde ismi yazılan modeller var görmussunuzdur muhakkak onlardan yaptırdim tavsiye ederim
SeydaaYlmz Zynepary ben 3 sene önce kızımı almina bebek şekerleri sayfasında yaptırmıştım bi bakın isterseniz
Leylalyla Zynepary ben trendyoldan yaptırmıştım hem yapılanların resimlerini paylaşmış hep anneler o yüzden bi fikirde oluyor insana.
Baahar4549 Zynepary https://ty.gl/2wcr8rcqgn bu sayfada yaptırdım. Tam tarif ettiğim gibi yapmışlar. 2 güne geldi. Tavsiye ederim. Fiyatları da gayet uygun.
KuzeyinAnnesi10 Zynepary https://instagram.com/baykuscraft?igshid=MzRlODBiNWFlZA== 450 tl ye aldım canım
Syda78 Syda78 340 tl ücreti 86.50 tl kargo ücreti var 426.50 maliyeti ama kadın çok ilgiliydi her aşamasında fotoğraf attı bana özel olarak eklemek istediklerinizi fikrinizi alarak yapıyor küçük bir işletme çok tereddüt etmiştim ama memnun kaldım ☺️