24 haftalık hamileyken rahim ağzı kısalması sebebiyle servikal pesser takıldı. Sadece tualet ve yemek için kalkıyorum. Doktor işlemden sonra akıntın artabilir dedi. Şu anda su gibi akıntı geliyor. Normal akıntı mı, amniyon sıvı mı çok endişeleniyorum. Dua edin lütfen