sbo benım öyle oldu 40+2 de sezaryen oldum. Normalde bebek gelmiyor diye sezaryen yapalım bitsin artık dedik bir gün kala sezaryene sancılarım basladı sabahtan aksama kadar. 20 dakikada bir olan sancılar 5 dakikada bir olmaya basladı bu arada sümüksü kanlı bi nişanda geldi. Ağrıya dayanamadım aksam hastaneye gittik nstde sancı asla cıkmadı…. Dedim bu acılar ne o zaman. Acılmam 2 cm olmustu. Yemek yediğim için ameliyata da alınamadım 6 saat bekle dediler. Hastanede 6 saat bekledim son kez acılmama baktılar yine 2 cm. Sezaryene alındım en son doktor ameliyatta baktım acılman hala aynıydı dedi. Nırmal sancılar 4 5 cmde baslıyor dedi. Sancı cektim ama acılmama hiç fayda sağlamadı. İlle de normal isteseydım o sancıyı 2 gün çekmem gerekecekti galiba ama dayanamadım ben acıkcası