aysehun Çok zor diye birşey yok aslında ihtimal düşüyor demek daha doğru olur. Bazı doktorlar neden bu kadar keskin konuşuyor anlamıyorum. Halbuki onlar bu durumu daha çok tecrübe etmiş oluyorlar ama bu konuda bence erken konuşuyorlar çok zor veya artık dönmez gibisinden. Dünde böyle bir posta denk gelmiştim 😊 Benimki 35 te baş aşağı, 36 da makat, geçen hafta 38 de tekrar baş aşağıydı. Doktorumda hiç öyle keskin konuşmamıştı zaten. Şuan 39 um yarın kontrolüm var. Bakalım bende normal doğum istiyorum. Kısmet 👼🏻