2melek_anne 1 numaradan 1 paketi bitiremedim. Ben en çok 3 numara ve 6 numara kullandım ama bu bebekten bebeğe değişir bence. Bu forumda onu gördüm. Ayrıca bazı bezler bazı bebeklerde pişik yapıyor. Önceden alayım derken sonradan bez değişimine gitmek zorunda kalabilirsiniz bu bir risk. Ben sleepy kullanmıştım.