aslihankya Kızlar merhaba. İlk gebeliğim ve 17 haftalık hamileyim ve göbeğim hala çıkmadı ve sadece 1.5 kilo aldım. Sizin göbekler kaç ay sonra belli olmaya başladı 😬
aslanprenses_ aslihankya benim de 6 buçuk 7. Ayda anca anlaşılmaya başlamıştı o da dar giyinirsem. Normal 🥰
Merveeemsiii aslihankya 4. Ayda çıkmaya başladı suan 5 e girdik baya göbeğim var :) 11 kilo almışımmmm
mavilibisey 14 haftalığım. Sadece 1 kilo aldım ama yaklaşık 1 aydır karnın ne büyük diyor herkes bana. Ne bileyim 6.ay çıkanları görünce bana bi ağlama geliy 🥲 bu arada 2.gebeliğim. gerçekten daha erken çıkıyormuş….
Sinemgndg aslihankya 19 haftalığım bende 2 kilo aldım benimde belli olmuyor tam anlamı ile sanki kilo almışım gibi bir görünüm var 🤭