İyi akşamlar herkese, geçtiğimiz 2 ay betam 0,2 çıkıyordu ve normal döngümde adet olmuştum. Bu kez testlerde silik çıktı hatta gözle gayet görülüyordu 2,3 günde gecikmiştim(bu da ilk kez) . Kan verdim 4,82 çıktı. Tam o sabah kan vermeye gidecektim ki adet olduğumu gördüm. Kimyasal olduğundan korktum ama doktorum 15 üstü oluyor öyle olduğunda dedi. Aklıma takılan gebelik evet yoktu belkide ama bu değer nasıl böyle çıktı?