aysehun vakit varsa yapiyolar genelde ama acil doğuma alınanlara yapilmiyo olabilir çok fazla açıklıkla hastaneye gidenler oluyo ve açıklık çok olduğu için lavaboya gondermiyolar o nedenle yapmiyo olabilirler veya direk doğuma alınanlara yapilmiyo olabilir bence