Oznurbayrakk25 merhabalar 🙏 4lü değil ama 3lü taramada spina bifida bende de yüksek riskli çıkmıştı ve tahmin edersiniz ki beynimden vurulmuşa dönmüştüm . İyi araştırın ve iyi bir perinatoloji doktorundan randevu alın. Ben raporu doktora verir vermez bu rapor %99.9 hatalı bu bebek sağlıklı dedi 🙏 afp değerini bi çok etken yükseltir dedi daha önce kanama geçirip geçirmediğimi sordu, bi önceki ay kanamam olmuştu. Sonra gel ultrason da bakalım dedi zaten direk kanamaya ait olan partiküller gözüktü sonra tüm organlarını tek tek inceledi çok şükür ki sağlıklıydı 🙏 içiniz rahat olsun bu bi tanı testi değil tarama testi ve yanılma payları da oldukça yüksekkkk merak etmeyin