Cicek35 Arkadaslar tup bebekle yeni hamile kaldim.suan daha 4+6 haftadwyim.ama biraz kaşıntım var.kaşıyincada idrar yaparken yanma yapiyor.yarin dr a gidicem ama benim gibinyeni gebe olup bunu geciren varmi?gebelige zarar verdimi?
zynpkrhsn1 Cicek35 peynir kesigi gibi parca parca beyaz akinti geliyorsa mantardir bende de vardi fitil ve krem verdi doktor