Altunay_2020 Iremaydmrr valla mumkunse icme dedi ama sabah ayilamiyorum esneye esneye geciyor gun mecbur iciyorum gunde 2 bardak. Calismasam birakmaya calisirdim ama su an imkansiz yapamiyorum😶🌫️
aslanprenses_ Iremaydmrr çoğu kitapta aslında ne kadar kafein alabileceğin yazıyor. Ben bir kaç kitap karşılaştırdım ve içiyorum. Yani kafein oranını hiç geçmiyorum.
tugcesakzci Iremaydmrr günde 2 bardak kafein hakkım var. Bu hakkımı sabah çaydan akşam latteden yana kullanıyorum. Türk kahvesi içebilirsin bence çünkü bazı doktorlar kontrole gelmeden önce Türk kahvesi için bebek harekerlensin diyor
MelteM2cck Iremaydmrr valla tavsiye versin vermesin ben içiyorum içerim de 😁 2.hamileligim ilk hamileligimde de sakınmadim hic birseyden. Bu hamileligimdede sakınmıyorum. Sakınan göze çöp batar misali. Abartmadikca dozunu kaçırmadıkca hersey yiyip içilebilir.