eylmz
Ben bez için stok yapmadım çünkü bebeğin poposu hangi bezi kabul eder bilinmiyo ben oğluma hepsini denedim bir tek sleepy oldu pişik yapmadı. Ben ıslak mendil olarak da uni baby kullanıyorum. Bir de şampuan olarak sebamed daha iyi göz yakmıyor kesinlikle. Zaten yavaş yavaş almaya başlayın son haftalarda bile eksiklik oluyo illaki. Bir de herşey pahalı bir anda alınca çok fazla oluyo para olarak