Arkadaşlar herkese merhaba
35 +2 hamileliğimde gece sancım başladı. Sabah hastaneye gittiğimde doktor bu durumun erken olduğunu söyledi iki doz ciğer geliştirici iğne yaptılar ve şu anda 12 saatte 1 Nidicard içiyorum. Sancı ve doğumu durdurdular. Hem ciğer geliştirici hem de bu kullandığım ilaçtan dolayı bebeğe bir yan etkisi olur mu çok endişeliyim. Aynı durumu yaşayan oldu mu ? Bebeği 36 haftada doğup küveze giren oldu mu ?
Nidicard ı bıraktıktan sonra ne zaman doğumunuz oldu . Bu arada hem nişanım hem de sütüm geldi. Şu an evde yatarak dinleniyorum.