Arkadaşlar 39+5 haftalık hamileyim. Dün çatı muayenesi oldum açıklık yoktu. Muayeneden sonra biraz kanama olabilir demişti ama o da olmadı. Bugün yoğun bi akıntı geldi ama normalden çok farklı avuç içi kadar sümüksü koyu kıvamlı, ama kansız. Nişan olabilir mi? Ve nişansa suyumun gelmesini mi beklemeliyim? Sancım yok