Gularslan11 Kızlar pazartesı iğne için yatışım yapılacak devlette aynı gün taburcu olursun dendi açmı gıdılmesı lazım baska neler yapılıyor nasıl bı surec yardımcı olurmusunuz
Kbrnrkl Gularslan11 Gularslan11 kan alınacak senden sonuçtan sonra ıgne oluyorsun hemen taburcu oluyorsun yatma kalma yok. Ben devlete gidiyorum randevu alamadım doktordan acilden giriş yapıp muayene oldum nst girmemi istedi doktor sonra kan aldı ve 2.5 saat sonra cıktı sonuç onu bekledik 1 saatte iğnenin gelmesini kalçadan yapılıyor biraz yakıyor sonra taburcu işlemleri falan
Asiyefdnn Gularslan11 canım bende salı günü oldum iğneyi , ilk kan alınıyor sonucu çıktıktan sonra iğneyi yaptılar çıktım o kadar , açlık tokluk öyle bi şey denmedi onu etkileyen bir şey de değil